Wednesday, April 13, 2011

Show Me Your BFF Contest by NurulBadiah


Halo.
Aku nak join contest dari NurulBadiah iaitu Show Me Your BFF Contest.
Nak join jugak?
Sila Sila join , tapi sila ke belog beliau kerana ada syarat-syarat nya. 
Eheh.

Tarikh tutup nya ialah : 15 April.
Cepat , lagi 2 hari sahaja lagi!

Oh ok ok , nak start bercherita mengenai MY BFF saya.

Gambar ini yang saya pertaruhkan berserta cherita nya :)



Dear NurulBadiah Lai ,

Ini lah BFF saya.
Teman yang bukan sekadar ketika untuk meloncat gembira dan ketawa.
Tapi dia juga teman yang ada di sisi ketika saya sedang menangis dan sudah tak mampu untuk tersenyum.
Dia tetap setia bersama dengan saya ketika saya tersenyum dan menangis.
Lebih menarik hari jadi kami selang dua hari sahaja.
Saya 11 Januari dan dia 13 Januari , mungkin itu membuatkan kami lebih rapat kerana kami sama-sama Capricorn :P

Dia lah teman yang setia mendengar celoteh , bebelan dan rungutan saya.
Dia lah teman yang sentiasa berada di sisi saya.
Dia teman yang boleh di ajak bergosip tak kira masa.
Dia lah teman yang boleh di ajak mengumpat tak tentu hala.
Memang dia lah semua nya.
Saya senang dengan dia. Dia pun begitu.
Kami sangat rapat.


Buat teman baik ku , Dee M ...
Terima Kasih kerana sudi menjadi kawan saya.
Terima Kasih kerana tidak pernah jemu mendengar saya membebel , berceloteh dan menangis.
Saya Sayang Awak ketat-ketat.


Saya mahu tag : Tiefazatie , Kak Eynda , Kak Ana dan Kak Bunga.

No comments: